.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران دارای امنیت پایدار است
مازندران دارای امنیت پایدار است

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران صبح امروز در حاشیه نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اندک افرادی که تفکر می‌کنند می‌توانند در مازندران بی بند و باری کرده و  از این فضا سوءاستفاده کنند باید بدانند در مازندران از این خبرها نیست چراکه مازندران استان شهیدپرور و ولایت‌مدار است.

روح الامین قاسمی با اشاره به اینکه تامین امنیت مسافران، شهروندان و روان‌سازی ترافیک جزو برنامه‌های فرماندهی انتظامی مازندران است، گفت: مازندران دارای امنیت پایدار است و به لحاظ اقلیم خاص، مسافران زیادی را جذب می‌کند و بیش از 12 هزار نیروی پلیس در خدمت مردم مازندران و مسافران هستند.

قاسمی با بیان اینکه 100 چادر نوروزی در سطح استان دائر کردیم، بیان کرد: با استقرار قرارگاه نوروزی در سطح شهر، فرماندهی انتظامی را به دل مردم آورده و تماس مردم با فرماندهی انتظامی را آسان کردیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت زیرساخت در جاده‌ها و شهرها پاسخگوی این میزان از حجم مسافر نیست، تصریح کرد: باید به کمک نیروی انسانی بتوانیم خدمات‌رسانی کنیم.

قاسمی با بیان اینکه کاهش وقوع جرم را در استان شاهد هستیم، متذکر شد: 200 هزار همیار پلیس و 40 هزار فرهنگ‌یار پلیس با ما همکاری می‌کنند و تعداد گشت‌ها را مضاعف کرده‌ایم تا امنیت برقرار باشد.

وی با اشاره به اینکه کشفیات قابل توجهی در مواد مخدر داشتیم، ادامه داد: تمام فعالیت‌های انتظامی را در جای خود پیگیری می‌کنیم.

قاسمی با بیان اینکه در قیاس با سال گذشته در تمام ابعاد، کاهش جرائم را شاهد هستیم، تصریح کرد: توجه و هوشیاری مردم سبب کاهش جرایم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اطلاع‌رسانی از مولفه‌ای موثر در پیشگیری از وقوع جرم است، ادامه داد: زورگیری، کیف‌قاپی و سرقت مسلحانه موجب ناامنی می‌شود که در مازندران از این موارد نداریم.

وی با اشاره به اینکه حساسیت‌های مردم استان اجازه نمی‌دهد که بی بند و باری در استان شکل گیرد، تصریح کرد: اندک افرادی که تفکر می‌کنند می‌توانند از این فضا سوءاستفاده کنند باید بدانند در مازندران از این خبرها نیست چراکه مازندران استان شهیدپرور و ولایت‌مدار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.